Hela världen tillhör mig

 
 
Lördag, molningt och mycket bra musik i öronen, kan det bli bättre? Tove har den bästa svenska listan på spotify, det är både nya låtar och gamla som en lyssnade på när vi var mindre, tex som diamant här ovan. Idag ska jag göra dagen prudoktiv. Jag ska plugga, ja på en lördag, rensa byrån och mycket mer. Tänkte försöka få till en liten logga också. Jag skulle helst vilja måla den själv, men det är lite svårt utan en ritplatta. Det är sååå mycket enklare med en sådan.
 
Men i alla fall, jag vill få mycket gjort idag. Kanske att jag drar ut på en promenad, man måste ju komma ut lite. Nu på förmiddagen har jag burit in ved i källaren, redigerat bilder till både facebook, hemsida och blogg. Så nu är det bara att fortsätta vara produktiv och få saker gjorda. Då kan man ha en lugn dag imorgon.