Från en dag till en annan

Bjuder på en bild från studion
Ända sen jag kom hem, typ vid frya, har jag suttit och gjort skolarbeten. Eller ett skolarbete. Så i ungefär fyra timmar har jag suttit här och redigerat en video till historian. Det låter jobbigt men det var faktiskt inte det. Det kan låta jobbigt och långtråkigt. Men eftersom jag älskar att sitta och redigera och fixa så att det blir snyggt, så kan jag sitta med saker i flera timmar. 
 
Imorgon har jag bara två lektioner, då vår svenska lärare är borta. Men som vanligt tänker jag åka till skolan och utnyttja den håltimmen till att träna på engelska tal eller historian, igen. Kanske blir så att jag drar till Marieberg och använder mitt persentkort jag fick i födelsedagspersent. Vi får se vad jag gör, kommer inte stanna hemma i alla fall, som kanske normala ungdomar skulle ha gjort. Men jag känner att jag får igång dagen när jag kommer till skolan, sen är det också najs med närvaro.
Efter skolan ska jag direkt till banken. Jag ska fixa så att jag kommer åt mitt konto och att jag äntligen kan få mobilbank och swish. Vi har länge sagt att vi ska gå och fixa swish åt mig, för att det är så smidigt. Det har aldrig blivit av men nu när vi inte kan komma åt mitt konto, då jag är 18 och måste ha koll på allt själv, måste vi fixa det. Spännande! och lite läskigt.