Amerikanska pannkakor

 
 
 
 
Har ni hört talas om stilleben? Jag följer en bloggare, Elin som driver en blogg som heter Nevnarien.se. Hon fotar mycket stilleben foton och hennes fotografrier är helt otroliga. Jag skulle beskriva stilleben bilder som tumbler bilder, inreding, mat och annat. Jag älskar att sitta och leta på nya stilleben bilder, men har inte riktigt provat på det själv. Jag kanske har fotat stilleben utan att tänka på det, men då kanske bilden inte blivit snygg. Idag kände jag att jag ville prova på detta. Jag stekte några amerikanska pannkakor, försökte göra dem så fina med det vi hade hemma och fotade dem. Jag vet inte om jag lyckades med stilleben "stilen" eller vad man ska säga. Men det var kul att prova på något nytt. Dock var det lite svårt att veta vad man skulle ha runt talriken, nu tog jag blommor, en tröja (som skulle likna en handduk) och en skärbräda. Jag vill köpa lite mer saker som kan användas till stilleben bilder. För jag vill bli bättre på stilleben, det bilr så otroligt fint resultat.