To do list

På senaste tiden har jag lagt tid på att redigera bröllops bilderna. Jag vill att de ska få se resultatet så snart som möjligt. Jag har även haft en to do list till varje dag, jag känner att jag har mer kontroll på var jag gör och vad jag har planerat att göra. Det känns bra att veta vad jag har tänkt att göra och vill göra, jag känner min mer organiserad. Och som ni ser har inte bloggandet varit min stösta prioritet.
Men min tanke är att jag ska skriva ihop ett photoshop inlägg, där jag förklarar lite om de verktygen jag använder flytingt till mina bilder. Har ni något som ni vill att jag ska fokusera på och förklara mer? Kommentara gärna! :D 
 
På onsdag (om vädret tillåter) vill jag fota. Nya självporträtt, eftersom förra gången hade jag tandställning och nu har jag inte! Sen har jag tröttnat på headern, som vanligt haha! ;)