On top of the world

 
Fotopromenader kan vara de bästa som finns. 
I skolan har vi fått en uppgift att fota 11 bilder till FN-dagen på skolan. Vi ska lyssna och göra en engen tolkning på låtarna On top of the World med Imagine Dragons (mitt favoritband bwt) och Bara vara sig själv med Laleh. Sen ska hela skolan få se bilderna i ett bildspel, känns lite läskigt!
Jag betsämde mig iaf för att gå till ett berg och fota. Det blev några bra bilder och jag tycker verkligen jag fick till redigeringen på den översta bilden, det blev nästan som omslaget på On top of the world. Färgerna blev de samma. 
På senaste tiden jag har blivit väldigt sugen på fota stjärnor på ett berg. Jag måste bara få med mig någon som kan hålla mig sällskap vågar inte riktigt vara själv uppe på ett mörkt berg. Ska försöka få med mig pappa ;)