Fullt upp

 
Denna helg var stressig, men det var rolig. Igår fotade jag på tävling, efter hur länge som helst. Det var så kul att komma ut och fota hästar igen! Jag var lite stressad igår, för jag hade nämligen lovat att baka till en barnvälsignelse som var idag och vi hade bestämt att vi skulle baka igår. Men det löste sig och det blev en fin barnvälsignelse idag. Jag fotade även under hela barnvälsignelsen. 
 
Det känns som att jag har mycket att stå i under de kommande veckorna. Har blivit förfrågad om en studentfotografering och mycket svar på min fråga om modeller under sommaren. Jag skrev nämligen ut ett inlägg på facebook om någon var intesserad av en fotogarfering i sommar. Det var superkul, för det var många som svarade och var intesserade. :) Det känns som att det kommer bli en sommar med mycket fotande!