Sommardagar

 
Dagarna går och det känns som att jag har haft sommarlov i flera veckor. Jag har jobbat, chillat hemma och varit med Tove så mycket som jag kunnat. Vi har träffats varje dag sen sommarlovet startade. Eftersom vi inte har träffats på nästan hela skolåret, passar vi på nu när hon inte har börjat sommarjobba. Jag jobbar nu på torsdag och sedan måndag-torsdag nästa vecka, men jag jobbar inte flera veckor irad så vi kan träffas ändå. :) 
 
 
Annars känner jag mig lite tråkig. Jag kommit in i en svacka för bloggen och fotandet, så jag hoppas att jag kommer över det snart. Till något helt annat fick jag jättemycket inpiration igår för inreding och började slipa mitt nattduksbord, som jag kommer ha sen när jag flyttar ner. Just nu kan jag inte ha ett nattduksbord för min säng är omringad med väggar. Jag är så taggad på att flytta ner. Ni fattar inte. Jag köpte en ny filt idag när jag var på marieberg. Det blev en lila filt och jag tror nog den kan bli fin att ha på sängen i nya rummet! :D
 
Ett flummigt inlägg blev det idag. Men det var ett välbehövligt inlägg, behöver få lite inpiration. Jag tänkte försöka på mig att ta en bil i timmen, imorgon och sedan lägga upp det här sen. :) Vad tror ni om det?