Allt och lite till

fina lilly
 
Sommardagarna går och på fredag är det midsommar. Mina dagar bestått av jobb och att chilla med Tove. Under veckorna har jag inte hittat tid till att blogga och jag har heller inte fått någon inspiration. Jag hoppas att jag finner den snart så jag kan få upp mycket inlägg åt er! :D 
 
Ja, vad har hänt på senaste tiden då? Jo, jag har faktiskt kommit ut lite mer som fotograf och många har köpt bilder av mig. Så det är riktigt kul! Jag hoppas på att det kan bli några fotograferingar här i sommar. Sen har jag ett bröllop att se fram emot, i augusti. :D 
 
En sak jag måste göra snart, är att ta en ny header bild. Skulle vilja ha en på mig med en kamera i handen eller liknade. Får se hur det blir, men det vill jag fixa till. Funderar även på att skriva, eller filma, ett inlägg om photoshop och redigering. Har ni några frågor om photoshop? Skriv dem här under i kommentarerna så kanske det kommer en video om photoshop eller redigering! :)