En trip till nora

Meningen var att jag skulle blogga igår, när vi var hemma från Nora men jag fick sån huvudvärk när jag kom hem. Men min dag spenderades i Nora, i alla fall. Jag hade en mysig dag med min familj, dock var vissa de butikerna mamma och jag ville gå in i, stängda. 
 
Vi gick runt i centrum och så åt vi Nora glass såklart. Vi kollade runt lite på loppisarna som finns där runt vid kyrkan. Mamma gillar att kolla på loppis och loppisliknade butiker, hmm.. man kanske ska säga butiker med indredning och prytlar, lite antika saker.
Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara men jag hoppas att ni fattar. Mamma gillar att gå i sånna butiker och det har gått över till mig också. Jag gillar att gå med mamma på loppis och i små butiker. 
 
Lite senare tog vi en blåttur över till... en ö. Jag kommer inte ihåg vad den heter. Hmm.. men det var msyigt. :) Mamma och jag ska åka tillbaka till Nora någon dag. Bara hon och jag, killarna gillar inte riktigt att gå runt på loppis och mysa runt i stan. Eftersom alla butiker inte var öppna, ska vi åka tilbaka.
 
Klockan är mycket, dags att sova. Jag ska jobba imorgon och man måste ju ha lite energi till det.
God natt på er!