Försöker få ihop spegeln igen

 
Hej och hallå. Länge sen sist, och anledningen är skolan. Jag har så mycket skolarbeten jag måste få klart innan skolans slut och på det har jag ett jobb att åka till nästan varje helg. Så just nu är mitt liv som spegeln jag krossade och nu försöker jag bara få ihop bitarna igen. Jag tyckte att challengen blev för mycket att hålla ordning på i skolstressen. Men jag tyckte verkligen om challengen. Det var roligt att ha något att fota varje dag. Jag kommer nog ta upp en likande challenge i sommar, fast kanske under 10 dagar istället för 30. Tanken är att jag ska ta körkort under sommaren också, så vi får se vad jag hinner med. Hursomhelst så kände jag att jag kanske skulle ha nämt något innan jag bara försvann. Jag lever. Nästan, det känns lite som att jag drunknar i uppgifter. 
Max Hamilton

Hej Lina! Hör av dig till oss om du vill testa vår tjänst iKörkort.nu gratis. Den gör garanterar körkortspluggandet lättare och roligare :) /Max