Måla fram ditt porträtt

 
För några månader sedan publicerade jag inlägget Something new med bilder som den här över. Jag har fick en fråga på hur jag gjorde redigeringen och har tänkt länge på att göra den egen video om det. Men jag tycker att denna video från moderskeppet är mycket lättare att förstå och inte alls lika lång som min skulle bli. 
 
Sanna beskriver i videon hur ni laddar ner penslarna och hur du går tillväga för att skapa ditt porträtt. 
 
 
Penslarna som jag & Sanna använde kan du hitta HÄR! Ni kan ju såklart använda andra penslar som ni gillar bättre. Då är det bara att gå in på brusheezy.com och leta efter dina favoriter.
 
 
Det ända du behöver för att skapa en sådan bild är: en fotad bild (helst vid en vit vägg). penslar du gillar, photoshop & lite fantasi.
Sen är det bara att sätta igång att skapa.