Nora

Igår var jag med mamma till Nora. Vi ville göra något och ja, vi hamnade i Nora. Stötte på rally och Tony Irving. Mamma och jag tyckte att så mycket behövde inte Nora göra bara för att vi kom till stan ;) Nora glass och jordgubbar blev det också. Sen lite antik shopping på de. Kameran lämnade aldrig väskan. Därmed inga bilder och jag ångrar att jag inte tog upp kameran. Tänkte liksom inte på den. Skärp dig Lina! 
 
Nämen, Tony Irving var på en ny öppnad bil affär och dansade lite. Mamma och jag tog lite bilder och sen stack vi haha. Skulle dock vilja ha tagit en bild med Tony.. LINAAA... Hon är inte kolk i huvudet alltså. 
 
Vad jag fick hem var ett par glasburkar till glas. Ja, ni vet sånna som många har. Bilder på dem kommer inom kort! :) Annars var gårdagen bra. En mysig dag i Nora helt enkelt.