Nikon D7100


Obeskrivligt! Jag har en Nikon D7100 i min hand. Shit... OMG..! Jag fattar det inte själv! 

För en vecka sedan såg jag att det var kampanj på D7100, för 5990:-. Jag tänkte beställa först, men jag hade inte tillräkligt med pengar för att köpa den. 
Efter att ha pratat med mamma och pappa om att låna den ungefärliga femhundrigen som fattades. Så ville jag beställa kameran. Men den var borta från sidan och jag antog att kampanjen var slut. Tack vare för att jag mailade dem och frågade när kampanjen skulle ta slut, fick jag reda på at de skulle få in flera exemplar. 
 
För tre dagar sedan beställde jag kamerahuset på cyberphoto. Nu har jag den här i min hand och jag kan knappt fatta det! Jag har vilja ha den här kameran så länge. Äntligen har jag den! :D

Nu är jag dock pank och kommer inte kunna gå ut på en fika, haha. Men oj vad det ska fotas! ;)
Här är två av de första bilderna jag tog ikväll!