Den är här!!!

Igår kom vi hem efter semestern nere i Ängelholm. Dennis och hans innebandy lag var med och spelade Ängelholm outdoor, tror jag det heter. Det är en innebandy cup som man spelar utomhus. Det var super kul att se!
Men iaf, vi kom hem igår och jag ska direkt att jag ville åka till media markt och hämta ut fjärrutlösaren! Pappa sa att vi kunde åka idag istället, alla var så trötta efter att ha packat ur bilen och ha kört i flera timmar. Typ vid halv tolv idag övingskörde jag till marieberg och vi hämtade ut min betällning. 
 
SOM JAG LÄNGTAT! Först blev jag besvinken när jag provade den. Fokusen funkande inte som jag trodde den skulle, det blev ingen fokus alls. Men efter ett tag förstod jag hur jag skulle fixa det och att jag måste trycka ner knappen på fjärrutlösaren som på en kamera. Efter det så är jag suuuuuuper nöjd med mitt köp. Längtar efter att få ta lite bättre självporträtt än de ovan. :D