Fyra dagar borta

 
Träning, tävling och plugg har tagit min tid de senaste dagarna. Måste lära mig två tal och läsa en bok tills tisdag. Har haft badminton träning och tävling. Jag har träffat Tove på marieberg och haft det mysigt. Tanken har fallit till bloggen många gånger. Idag när jag kom hem tog jag och bytte ut headern och andrade färger o lite så. Blir alltid mer taggad till att blogga när designen är uppdaterad. Det vet ni som följt mig länge! 
 
Eftersom jag har varit borta från bloggen i fyra dagar, tänkte jag ha någon form av fototävling eller liknande. För att bli lite mer motiverad till bloggen och få inperation av andra fotografer, som ni! Skulle var var något? Gilla om ni skulle tycka att det låter kul och kommentera förslag på vad ni vill ha för bildtävling eller utmaning!