Promenad i solskenet

 
Idag vaknade jag upp till sång, frukost på sängen och födelsedagspresenter. Solen var inte framme än men en blå himmel var utanför fönstret. Senare fick jag en fin tårta som det stod 17 på, med godisar. Och utanför fönstret kom solen äntligen fram. Mamma och Pappa åkte till jobbet och jag fick gå med Ville till fritids och Dennis cyklade till affären.
 
 
När jag lämnat Ville och kommit hem satte jag på musik och dansade, som man brukar göra när man är ensam hemma. Efter en stund satte jag mig och rita. Det blev en ny logga till hemsida och blogg. Tove kom hit efter hon varit i stallet. Vi bestämde oss för att ta en promenad i vårvädret. Nu kommer mamma snart hem och vi ska ta lite tårta, äta lite popcorn och sätta på någon film. En mysig födelsedag tycker jag. 
 

 
Min logga förresten! Jag målade själva huvudet för hand och sedan skannade jag bilden i skrivaren in i datorn. Fixade lite text och sedan var det klart! 
Veronica Wallgren

Vilken underbar bild och stort grattis på födelsedagen!

Svar: Tack! Tyckte den var lite härlig! ;) Tack så jättemycket! :D
Lina Sandén

josephine Asplund

Mys. Hoppas du får en fin kväll & lycka till med bloggen!
Kram<3

Svar: Tack så mycket kram! <3
Lina Sandén

Helene

Så fin bild!! Grattis!! :D

Svar: Åh tack så mycket!
Lina Sandén

ISA

stort grattis! låter som en himla fin dag :)

Svar: Åh tack!
Lina Sandén