Kalas för mig & mina bröder

 
OJ..OJ..OJ, vad jag har kämpat med att komma i gång med detta inlägg. Jag glider liksom iväg och fixat med bloggen och kollar nya typsnitt. Kommer ni ihåg att jag var i Sälen och Trysil under påsklovet? Jag filmade mycket under veckan och den håller jag också på med. Så ja, det tog ett tag att komma i gång med inlägget. På tal om videon. Jag kommer kanske lägga upp den här men det är inte säkert. I första hand så ville jag göra videon till ett privat syfte men skulle vara kul och höra vad ni tyckte om den. Men som sagt vi får se om jag lägger ut den.
 
 
Under dagen har farmor & rolf vait här och firat oss. Det var mysigt och träffa dem. Ville fick ballonger i present och jag lånade en och gjorde en lykta, förhoppningsvis. Vi får se hur den blir, den håller på att torka nämligen. Resultatet kommer snart. Iallafall så var det kul att de kom hit, vi åt kyckling och ris. Till desert åt vi marängsvish, så gott! 
 
Nu är jag trött och imorgon väntar en måndag. God natt!