En heldag med självporträtt

 
Jag tog mig tid idag att fota lite självportätt. Det var riktigt kul och det var så länge sedan jag gjorde fotade mig själv i mitt rum. Några bra bilder blev det! Som de ovan. Snyggt blåmärkte där på vänsterarmen också, haha! Snart kommer jag nog fixa till en ny headerbild och det kommer vara en gif-bild, förhoppningsvis. Jag fotade några bilder med vitt smink i hela ansiktet och de kommer upp så fort jag fått tid fixa dem. Jag hoppas jag får till någon snygg redigering på bilderna. 
 
En till grej som hände idag var att jag bestämde mig för att byta rum med min bror, Ville. Han bor numera på våran undervåning och han känner sig lite rädd att bo själv där nere. Jag kände för en förändring och jag vill helt enkelt vara schysst mot Ville, så han slipper vara rädd. Jag har funderat ganska länge på att byta rum med honom, just för att han är rädd. Men har inte riktigt vilja släppa mitt rum, jag trivs ju ändå här uppe. Nu känner jag bara för en förändring. Rummet är större dessutom och jag får fler möjligheter för omöbliring, även mer fotograferingar vid en vit vägg. Jag tror det kommer bli bra. 
 
Gonattkram från en trött Lina♥
rememberthiis.blogg.se

fina bilder!

Svar: åh tack så mycket! :)
Lina Sandén