Too much to do

Jag ser super deppig ut på denna bild. Det är inte fallet! ;)

Idag har jag gått en promenad i skogen, jag har letat lite pinnar och mossa för att pyssla med. Hittade en ganska cool gren som jag har planer att göra en lampa av, eller inte en lampa men jag kommer att ha en ljusslinga runt grenen. Ni kommer få se den när jag har alla matrial som jag behöver för att förverkliga min plan. :D
Men ja, sen har jag tvättat och varit en sväng på marieberg för att köpa lite julklappar. Tre klara, tre kvar! Jag tog mig även tid idag att kolla på serier och film. 
 
Imorgon blir det fixa julklapparna jag köpte idag, plugg, fotoning och även lite tvättning av kläder. Det är ju första advent imorgon också. Det går så fort! Känns som om att jag nyss började på gymnasiet med jag har gått en hel termin, Wow! :O