Firande

Idag har farmor, Rolf, farfar och Maj-Lis varit här. Vi har firat oss, mamma, Dennis, Ville och mig. Eftersom vi har fyllt, Men Ville har faktiskt inte fyllt än. Men han fyller snart. I april fyller han. 
Vi fick en trampoline, eller Ville fick en trampoline. Eller ja så stog det på kartongen men man säger ju studsmatta. Jag saknar att hoppa studsmatta. Eftersom våran gick sönder för två år sen (tror jag det va) så har jag inte hoppat sins dess. ;) Sen har vi också haft en lite photoshoot. Jag blev fotad av Dennis och Dennis blev fotat av mig. Sen var Ville med i bland. jga har ju redan lagt upp några med det kommer mer. ☺
 
Imorgon ska jag plugga och göra andra viktiga saker. Jag kan försöka slänga in ett inlägg. Nu ska jag gå upp och försöka plugga lite så här på kvälls kanten. Men det kommer väl inte gå så bra. Men värt ett försök. Vi ses när vi ses! ☺♥