Blixtar och dunder

 
Till och från kommer deet blixtar och muller. Jag trotsade vädret, även att jag är så rädd för oskan så det finns inte, och satte mig vid datorn ändå! 
Men jag tänkte att jag är så tvungen att göra det för på tisdag åker jag i väg på ett läger och bloggen kommer då stå tom ett tag. Jag ska försöka att göra inlägg som kommer upp de här dagarna jag är borta. Och jag kommer formodligen att blogga på tisdag och imorgon. Men vi får se, ska ju packa också. :) 
Men då vet ni att bloggen kommer stå tom för ett tag. I en vecka ungefär. Men efter det kommer det komma massor av bilder från lägret. Jag vill och ska ta med mig kameran. 
 
Massor av pussar! 
Tove Olsson

Glöm inte laddaren ;) :*

milina.blogg.se

alltså du är så himla vacker!!


- tänke även bara berätta att jag har en tävling på bloggen där man kan vinna ett personligt armband - du bestämmer själv hur den ska se ut! var gärna med! :)

Anonym

Tänkte bara tipsa om min senaste tävling! 5 vinner varsitt pris :) Var gärna med:
http://www.adaras.se/tavling-salvequick-exfoliating-socks/

Moah Svantemark

Just nu har jag en ''dagens blogg'' uppe på min blogg! Det enda du behöver göra för att delta är att skriva att du är med på inlägget med rubriken ''VECKANS BLOGG'' :-D obs, förlåt ifall du inte tycker om kommentarer som dessa.