Spakväll i kväll!!!

Idag ska jag till teos, som jag alltid brukar åka till på fredagar. Och idag är det spa "tema" med ansiktsmask, fotbad och typ lite nagel salong. ;) Kommer bli fett kul! Specielt med Arda och Jonas. Hahas, se dom  i ansiktsmask och grejer! xD Jag tror jag kommer ta med kameran. Lite sådär små bilder på oss när vi sitter där med vårt fotbad. En bra avslutning på Januari tycker jag :) Med häriga männsikor och lite avkopplade fotbad och fixa naglarna oså. :D Har inte gjort det på länge. 
 
En sak ni kanske inte visste om mig är att jag kan sätta mig helt random och bara fudera ut någon nageldesign jag ska göra. När jag var lite midre hade jag nagellack varje dag och varje vecka men det har liksom avtagit. Men jag har fortfarande intresse för naglar. 
 
Men iallafall... Jag ska på teos sen och efter det ska Tove följa med mig hem och sova över här! Imorgon ska hon troligtvis upp ganska tidigt för att åka till hästen och förbereda för "pay and jump". Alltså en hopptävling, fast utan pris, om jag har förstår det rätt. Är inte så bra på det där fastän min bästa vän är häst freak! ;) Men vi får se om jag följer med och fotar lite. :)
 
Nu ska jag dra ut några till bilder till fotoväggen ;)