Update= noll

 
Sorry sorry!! Jag skulle updatera igår men hann inte för jag skulle iväg till teos och sen kom jag hem ca kl 22:00 och var jättetrött. Jag gick och la mig och läste en bok, istället för att blogga. Jag ursäktar mig att jag var trött och inte orkade blogga. Jag bloggar nu och det är huvudsaken. 
 
Idag har vi rensat ut mormors lägenhet. Eller iallafall lite grann har vi rensat. Hon har så mycket grejor. Jag ska få en hylla till mitt lilla smockfulla rum men den kommer hjälpa otroligt mycket. Jag ska ha den vid sängen som en hylla och nattduksbord. 
Men iallafall så har vi rensat där. Vi var tvugna att åka till marieberg också. Jag behövde en ny vit bh och så hittade jag ett halsband som jag kommer ha på begraviningen som är på tisdag. Bilder kommer på outfiten, om ni vill ha det såklart. Jag vet inte om jag kommer ta med kameran. Det kankse inte är så kul för er att se bergavningsbilder.
Mamma och jag ska åka upp på onsdag eller torsdag och kolla på graven. Med alla blommorna och så innan alla fina blommor vissnar. 
 
Men vi får se hur vi gör med allt. Det är så mycket just nu. Idag sullnade mina ögon upp tex, och jag har börjat få problem med andningen, astma alltså. Så ja... Andningen ska vi kolla på på måndag tror jag, så vi får se om jag får antingen höjd dos på min allergimedicin eller att jag får astma medicin. 
 
Ett långt inlägg.. Jag hoppas att ni orkar läsa allt.. Som sagt det är så mycket nu.. Men nu ska jag ta och läsa lite. Imorgon är det en stor dag!! Villes 6 års dag!! Han sa att han ville åka iväg till lekochbus landet. Så vi får se hur det går med det. Haha.. Aja, vi ses när vi ses! ☺