Solnedgång

Änkligen har jag fått till profilbilden. Jag har suttit och funderat på hur jag skulle få till den. Men nu så är det klappat och klart! Det var väldigt krångligt att få webb ULRtill HTML. Men nu vet jag hur jag ska göra till nästa gång. Vad tycker ni om profilbilden? 
Det är bilder på mig och bilder jag tagit under alla mina år med fotointresset. Jag tycker att det blev lite kort och lite för få bilder men jag får väl lägga till och så lite senare. ;) 
 
Annars har det varit skola och två prov idag. Har tagit ledigt från plugg idag. Det känns väldigt skönt måste jag säga. Men vi har ett biologi prov kvar också. Nästa vecka på onsdag. Så tagga det!.... eller inte.. Men jag har tagit bilder i biologi boken, så jag ska läsa lite idag och sen imorgon, fredag.. osv. Sen ska jag kolla lite om jag kan med frågor från sammanfattningen. Aa.. nu ska vi inte prata om plugg mer. 
 
Jag har ju fått lite ledigt och tagit chansen att bloggat och lyssna på musik hela dagen. Nu ska jag fortsätta att chilla och lyssna på favorit musiken. :)
 
Hur har eran onsdag varit? Har din dag också varit plugg fri?